23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mobildata er nu vigtigere end tale

Danskerne jagter mest mulig data for pengene og god dækning til download af musik og Youtube-film, mens tale blot er et vedhæng, mener ekspert.

Direktør for konsulentvirksomheden Netplan Torben Rune fortæller, at virksomhedens kunder vægter mobildata utroligt højt. Det skriver Børsen.

Det er således datapakkerne og hastigheden på mobilnettet, der driver mobilmarkedet i dag.

Han vurderer, at det næste store indsatsområde er indendørs datadækning. Adm. direktør for mobilselskabet 3, Morten Christiansen, mærker, at kunderne i stigende grad går efter data.

Talepakkerne har alle, men man kan som teleselskab distancere sig på datakvaliteten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04